دو راكب يك موتورسيكلت كه با حمله به زنان، گردنبند طلاي آنها را مي‌دزديدند،
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

دو راكب يك موتورسيكلت كه با حمله به زنان، گردنبند طلاي آنها را مي‌دزديدند، از سوي ماموران كلانتري 23 فرديس شهرستان كرج دستگير شدند.

 
سارقان شيفته گردنبند طلا
  •  رسيدگي به اين پرونده چندي پيش با شكايت زني عليه دو پسر جوان به اتهام سرقت طلاهايش در دستور كار ماموران كلانتري 23 فرديس قرار گرفت.
    شاكي گفت: در حال بازگشت به خانه بودم كه يك موتورسيكلت بسرعت به من نزديك شد و يكي از دو سرنشين آن با قاپيدن گردنبند طلايم، به همراه همدستش متواري شدند.
    با اطلاعات به‌دست آمده از شاكي، چهره‌نگاري رايانه‌اي از دزدان فراري انجام و تحقيقات براي دستگيري آنها آغاز شد.
    در مرحله بعدي، افراد ديگري نيز با حضور در كلانتري، شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند.دزد طلا به ايستگاه آخر رسيددر حالي كه تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت، چند روز پيش زن ميانسالي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و خبر داد دو جوان كه سوار يك دستگاه موتورسيكلت بوده‌اند، به وي حمله كرده و با قاپيدن گردنبند طلايش، متواري شده‌اند.
    با اطلاعاتي كه مالباخته در اختيار پليس قرار داد، گشت انتظامي در محل حضور يافت و پس از تحقيق از شاكي به جستجوي دزدان فراري پرداخت‌ تا اين‌كه متوجه يك موتورسيكلت شد كه راكب آن شباهت بسياري به يكي از متهمان تحت تعقيب پليس داشت بنابراين با اخطار به مرد جوان، از او خواستند تسليم شود، اما او بسرعت از محل دور شد.
    به اين ترتيب تعقيب و گريز پليسي آغاز شد تا اين كه در خيابان بعدي، ماموران وي را دستگير كردند. در بازرسي بدني از متهم، گردنبند طلاي زن سالخورده همراه يك انگشتر طلا و افشانه، كشف و ضبط شد.

    اعتراف دزد طلا

    متهم با انتقال به كلانتري، در بازجويي گفت: از چندي پيش من و دوستم با موتورسيكلت در محله‌هاي شهر پرسه مي‌زديم و با ديدن زن‌هاي تنها كه از مركز خريد بازمي‌گشتند يا در انتظار اتوبوس و تاكسي بودند، بسرعت به سمتشان رفته و با قاپيدن گردنبند طلايشان متواري مي‌شديم.

    سرهنگ خيرخواهان، فرمانده انتظامي شهرستان كرج در اين باره گفت: با اعتراف مرد جوان به ده‌ها فقره گردنبندقاپي توام با ايجاد رعب و وحشت براي بانوان،‌ او اكنون با قرار قانوني در بازداشت به‌سرمي‌برد.وي با اشاره به اين كه دو همدست متهم نيز دستگير شده‌اند، خاطرنشان كرد: اين متهمان نيز گفته‌هاي همدستش را تائيد و به جرم خود اعتراف كرده‌اند. خيرخواهان تصريح كرد: افرادي كه در دام متهمان گرفتار شده‌اند، مي‌توانند با حضور در كلانتري 23 فرديس از آنها شكايت كنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمود در تاریخ : 1391/4/24/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز.وبلاگ خیلی خوب و قشنگی داری.کارتم عالیه.دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم.برای این که تبادل لینک مفید باشه اون رو سه طرفه انجام میدیم.ابتدا شما این سایت رو لینک کنید
موزیک دریا
http://musicdarya.loxblog.com/
بعد بیاید تو این وبلاگ و از قسمت لینکدونی خوتون رو به صورت خودکار لینک کنیداگه نتونستید نظرات منو مطلع سازید تا شما رو تو این وبلاگ لینک کنم
( همون طور که گفتم با این روش هم هر دو تامون لینک میشیم و هم گوگل نمیفهمه تبادل لینک دو طرفه هست و به سود هر دومون هست.)


اگه نتونستید نظرات منو مطلع سازید تا شما رو تو این وبلاگ لینک کنم.




نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: